☯ Isolar II ☯
Ask me anything
Submit
My face and art
Archive
hello im anastasia i live in london and im an avid music fan so expect to find a lot of david bowie and pink floyd on this blog

rockandfloyd:

help me choose which ones to get!!!!

pls post ur opinion im rly stuck

Anonymous said: you're anastasia, from the uk but have polish roots, you seem to be straight, you love rock music especially pink floyd and david bowie, i think you are a very nice person

haha yeah i also have persian roots :))) thank you anon!

help me choose which ones to get!!!!

ive bought 2 dogtooth printed items in the past week

reblog if ur just a small goth trying to make it in this colorful world
volatiling:

this is the greatest thing I have ever seen on the internet

volatiling:

this is the greatest thing I have ever seen on the internet

emiliano-spunk:

The Clash 1982, combat rock

Joe and Paul

we-are-the-lonely-ones:


this was relevant when I was in 6th grade and it’s still relevant in college 

we-are-the-lonely-ones:

this was relevant when I was in 6th grade and it’s still relevant in college 

I wanna know what people assume about me because of my tumblr.

losed:

Put an assumption in my ask. I’ll confirm or dispute it. I’m not gonna be mean or anything, I’m just very interested. You can go anon if you want.

annmariexrose:

Single and ready to get nervous around anyone I find attractive.